Garantie si Service Omron

GARANTIE

Produsele comercializate de omron.com.ro beneficiaza de garantie cuprinsa intre 1 an si 5 ani in cazul dispozitivelor medicale sau de termen de valabilitate in cazul consumabilelor.

In cazul in care produsele comercializate omron.com.ro prezinta defectiuni fiind inca in termenul de garantie, acestea se repun in functiune prin reparare sau inlocuire. Garantia se acorda conform prevederilor legii 449/2003 si O.G.21/92 modificata.

Atentie! Produsul isi pierde garantia in situatiile de mai jos:

  1. Neprezentarea, la solicitarea reparatiei, a chitantei/facturii de cumparare a produsului, in original sau copie, impreuna cu certificatul de garantie stampilat, semnat si completat.
  2. Defectiunile survenite in urma descarcarilor electrice atmosferice sau variatiilor de tensiune de la reteaua de alimentare, sau conectarea la o retea cu tensiune sau frecventa necorespunzatoare, decat tensiunea sau frecventa stabilita si reglementata pe teritoriul Romaniei, sau a contaminarii cu lichide sau alte substante straine.
  3. Nerespectarea, de catre cosumator, a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in instructiunile ce insotesc produsul la livrare si de care cumparatorul a luat cunostinta.
  4. Interventia altor persoane sau firme neautorizate in repararea produsului sau modificari si reparatii aduse produsului si accesoriilor acestuia.
  5. In cazul utilizarii produsului in alt scop/regim de lucru decat cel specificat in manualul de utilizare.
  6. Consumatorul este de acord ca verificarea produsului si remedierea defectului constatat sa fie facute de reprezentantul service si nu de vanzator si este de acord cu constatarile acestuia. Remedierea deficientelor se face in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 449/2003, cap.VI, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul le-a adus la cunostinta vanzatorului.

Garantia nu se extinde asupra accesoriilor (site, cabluri, filtre si altele similare), consumabile (baterii, site, filtre, etc), precum si a partilor casabile ale produsului (carcasa, etc) la care se constata uzura normala in utilizare. Garantia produsului nu acopera lipsa unui accesoriu sau alta componenta a produsului constatata dupa achizitia acestuia.

Pentru accesorii si piese de schimb in cazul produselor aflate in afara termenului de garantie, va puteti adresa omron.com.ro, costul acestora fiind suportat direct de catre detinatorul produselor.

 

SERVICE

Pentru produsele comercializate de catre omron.com.ro si care au iesit din garantia acordata, asiguram servicii de service prin societatile acreditate de catre furnizor.

Costul de evaluare si identificare a defectiunilor aparatute la aparatul dvs. este de 50 lei.

Pentru a beneficia de service ne puteti contacta pe adresa de e-mail : office@omron.com.ro