Returnarea sau Inlocuirea produselor comandate
Politica de retur sau de inlocuire a produselor Omron achizitionate la omron.com.ro
Speram ca sunteti multumiti de produsele Omron comandate. Noi credem cu tarie in calitatea produselor comercializate. Daca nu sunteti pe deplin satisfacut de produsul comandat, puteti sa-l returnati prin Posta Romana pentru o rambursare integrala sau inlocuire a produsului comandat intr-un termen de 10 zile calendaristice de la data primirii comenzii. Produsele returnate dupa 10 zile calendaristice beneficiaza de garantia oferita de producator si pot fi schimbate pentru un produs sau produse de valoare egala dar nu mai pot fi rambursate valoric. Va rugam sa urmati pasii de mai jos :
* Va rugam sa notati :
Rambursam valoric sau inlocuim produsele Omron comandate numai pe situl omron.com.ro
Nu rambursam valoric produsele care au avut discounturi sau produse care nu se mai fabrica.
"Clientul (persoana fizica) poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare, conform OG 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai dupa completarea formularului de retur, in scris la adresa de email office@omron.com.ro sau prin fax la numarul 021/3614433, si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile. Cheltuielile directe legate de returnarea produsului cad in sarcina consumatorului. Returnarea sumei/ sumelor platite de consumator se face conform legii, in termen de maxim 30 zile lucratoare, in contul bancar indicat de catre consumator pentru virarea banilor sau prin mandat postal."
Returnarea sau inlocuirea produselor comandate la omron.com.ro
Daca ati achizitionat un produs, il puteti trimite prin Posta Romana cu confirmare de primire, pentru rambursare valorica sau inlocuire, in termen de 10 zile calendaristice de la data primirii coletului numai dupa o anuntare prealabila la adresa de e-mail : office@omron.com.ro .
Daca ati achizitionat un produs, ca parte a unui pachet promotional, tot pachetul promotional trebuie sa fie returnat in termen de 10 zile calendaristice de la data primirii comenzii pentru a putea fi rambursat valoric sau inlocuit.
Daca returnati produsele pentru alte motive decat deteriorarea produselor, produse incomplete sau livrare gresita va trebui sa suportati costurile de transport pentru returul produselor.
Pentru siguranta dvs. va rugam sa trimiteti coletul postal cu confirmare de primire atunci cand faceti returul produselor. Pastrati confirmarea de primire si chitanta emisa de catre oficiul postal in cazul putin probabil in care nu primim coletul trimis.
Nu acordam rambursare, cupoane sau inlocuire pentru produsele care nu se mai fabrica sau au fost achizitionate din alta parte decat de pe site-ul omron.com.ro. Ne rezervam dreptul de a inlocui cu un produs de valoare egala sau din aceeasi categorie daca produsul original devine indisponibil. Ne rezervam dreptul de a refuza returul pentru o cantitate excesiva de produse sau pentru produse comandate si repetitiv returnate de catre un client.
Toate coletele postale vor fi adresate catre :
Clinical Expert Center SRL
Oficiul Postal 61 - Casuta Postala 21
Bucuresti
Pentru protectia dvs. si pentru a asigura o livrare prompta, va rugam sa folositi Posta Romana si solicitati Confirmare de primire pentru coletul trimis. Ne pare rau dar taxele de curierat si taxele de retur nu sunt rambursabile.
Va rugam sa includeti in colet o copie dupa factura, produsele comandate precum si o scurta descriere a motivelor in cazul in care doriti sa inlocuim un produs.
Returul va fi procesat imediat dupa sosirea coletului iar toate produsele vor fi trimise prin Posta Romana. Timpul de prelucrare si de tranzit pentru produsele inlocuite este de 7 - 10 zile lucratoare de la data sosirii coletului.
Daca doriti rambursarea comenzii, vom returna pretul platit de catre dvs. (exclusiv taxele de livrare initiale) in termen de 30 de zile lucratoare de la primirea produselor returnate, cu conditia ca produsele sa fie sigilate, in starea lor initiala.
Rambursarea se va face fie intr-un cont IBAN fie prin mandat postal.
Produse deteriorate
Cand primiti comanda va rugam sa verificati integritatea pachetului pentru orice prejudiciu care ar putea avea loc in timpul transportului. Este normal pentru cutia de transport sa arate unele urme de uzura datorita transportului. Cu toate acestea, in cazul in care prejudiciul suferit de produsele comandate a avut loc va rugam sa ne contactati imediat la e-mail :office@omron.com.ro
Va rugam sa ne furnizati numarul facturii impreuna cu un numar de telefon pentru o solutionare prompta. De asemenea va rugam sa pastrati cutia de transport, produsele deteriorate precum si materiale folosite la ambalarea coletului pentru o eventuala inspectie a transportatorului.
Livrare gresita
Daca am gresit si v-am trimis alte produse decat cele comandate, va rugam sa ne contactati la telefon 0732988900 sau la e-mail :office@omron.com.ro. Vom solicita ridicarea comenzii gresite de catre o firma de curierat. Imediat ce primim coletul dvs vom trimite comanda corecta.
Va rugam sa retineti :
Nu putem accepta produsele care, credem noi, au fost folosite. In astfel de circumstante, va vom anunta ca nici o restituire nu va fi disponibila si va fi responsabilitatea dvs pentru plata costurilor de expeditie a produsului folosit.